FAQ
-
Чому STRAVA PORUCH?
Застосунок STRAVA PORUCH пропонує Вам можливість бронювати, купувати та отримувати надлишки продуктів харчування та готових страв в продуктових магазинах, ресторанах, кав'ярнях, супермаркетах, пекарнях, готелях, автозаправних станціях, тощо зі знижкою 60-70% від початкової вартості зазначених продуктів харчування. Точний вміст продуктів харчування та готових страв заброньованого кошика Ви дізнаєтеся безпосередньо при отриманні кошика в точці видачі, адже магазин формує вміст кошика на основі непроданих під кінець дня чи зміни продуктів харчування.
За допомогою пошуку Ви знаходите локальний заклад харчування, бронюєте в ньому диво-кошик та приходите в точку видачі в зазначений час. Ось і все: одним кліком Ви зробили добру справу для себе та для природи. -
Чи точно будуть залишки їжі на поточний день?
Оскільки заклади харчування управляють поставками продуктів харчування, щоб уникнути дефіциту, то магазини зазвичай знають, який надлишок їжі буде наприкінці дня. Якщо магазин бачитиме протягом дня, що кількість кошиків буде більшою за вже опубліковані в застосунку STRAVA PORUCH, то вони можуть збільшити кількість кошиків. Якщо ж залишків їжі буде менше, ніж магазин очікував, то Ваше бронювання може бути скасоване.
-
Чому я не можу знати точний вміст диво-кошика?
Заклади харчування можуть передбачити лише кількість не проданої їжі на кінець дня чи зміни, а не точне найменування продуктів харчування та готових страв. Тож в більшості випадків магазин може надати лише загальний опис вмісту кошика.
-
Я дотримуюсь вегетаріанської/веганської дієти або ж маю алергічні реакції.
При створенні кошиків магазини обирають дієту, якщо вміст кошика підходить під визначення вегетаріанської чи веганської дієти. Додатково, при формуванні кошика магазин вказує, чи містить кошик алергени та позначає такі кошики відповідними примітками. Скористайтеся пошуковим фільтром при формуванні запиту на пошук, щоб відфільтрувати кошики по дієті.
-
Чому в моєму районі немає магазинів в застосунку?
Ми працюємо над тим, щоб якомога більше закладів харчування приєдналися до нашої місії боротьби і з залишками продуктів харчування. Тож періодично перевіряйте приєднання нових закладів харчування до нашої еко-спільноти. Ви також можете розповісти про нас Вашому улюбленому магазину чи ресторану, щоб вони не зволікали з приєднанням до маркетплейсу STRAVA PORUCH.
-
Чи обов’язково мені потрібен телефон в точці видачі замовлення?
Так, телефон необхідно мати при собі, коли Ви отримуєте заброньований диво- кошик в точці видачі. Безпосередньо на місці покажіть представникам магазину номер бронювання та зробіть «свайп» по екрану свого мобільного пристрою, щоб підтвердити отримання замовлення.
-
Чи є можливість розрахуватися готівкою в точці видачі замовлення?
Ні, всі платежі за бронювання кошиків проводяться через мобільний застосунок STRAVA PORUCH. Це набагато спрощує процес отримання диво-кошика в точці видачі.
-
Чи можу я видалити свій обліковий запис?
Якщо Ви більше не бажаєте купувати страви зі знижкою 60-70% і скорочувати харчові залишки, то Ви можете видалити свій акаунт Управління акаунтом Деталі акаунта Видалити акаунт.
-
Я прийшов за замовленням, але магазин був вже зачинений.
Замовлення, зроблені через застосунок STRAVA PORUCH, необхідно отримати в точці видачі в чітко визначений магазином період отримання. Якщо Ви прийшли в магазин в зазначений проміжок часу, а магазин був зачинений, то, будь ласка, зв’яжіться з нами.
-
Як я можу скасувати своє бронювання?
Ви можете скасувати своє замовлення не пізніше, ніж за 2 години до початку періоду отримання замовлення. Це дасть змогу іншому споживачеві встигнути придбати кошик, який було заздалегідь скасовано.
-
Я пропустив час отримання замовлення, що мені робити?
Замовлення, зроблені через застосунок STRAVA PORUCH, необхідно отримати в точці видачі в чітко визначений продавцем період часу. Слідкуйте за часом, якщо зробили бронювання. Після бронювання при кожному вході в застосунок Ви бачитимете нагадування про час отримання актуального замовлення.
Якщо Ви розумієте, що в будь-якому випадку не встигнете до зазначеного часу отримання, то просимо Вас скористатися функцією «Інший отримувач» та доручити отримання Вашого замовлення іншому користувачеві застосунку STRAVA PORUCH. -
В магазині не було в наявності їжі, коли я прийшов забрати своє замовлення.
Якщо Ви прийшли в точку видачі за замовленням у зазначений магазином час отримання і продавець не мав диво-кошика для Вас, зв’яжіться, будь ласка, з нами.
-
Функція «Інший отримувач»
Якщо Ви розумієте, що не встигнете до зазначеного магазином часу отримання, STRAVA PORUCH забезпечила Вам технічну можливість доручити відповідне отримання замовлення іншому користувачеві за умови, що останній має завантажений мобільний застосунок STRAVA PORUCH та зареєстрований обліковий запис у ньому. Вам необхідно ввести імейл, за яким інший отримувач зареєстрований в мобільному застосунку STRAVA PORUCH. Якщо Ви передумаєте, то матимете змогу відмінити видану довіреність на отримання іншому користувачеві.